Tuesday, February 28, 2012

Sahabat Sejati :')

 

Assalamualaikum Reader's

korang pernah dengar lagu kat atas ni ? cuba korang faham kan lirik dia. best kan ? :')
lagu selalu aku dengar. ya, aku sebenarnya berjiwa nasyid. nampak je aku macam ni. haha
aku dah lama dah minat nasyid ni. bukan apa, kalau korang perasan lagu nasyid ni sebenarnya lagi sedap compared dengan lagu melayu yang lain.
atleast, lagu nasyid ni ada jalan cerita yang nak disampaikan.
lagu melayu ? mengarut semata :)
bukan lah aku nak kata semua lagu melayu tak bagus, bagus juga. tapi TAK semua lah

okay okay, lagu ni aku tujukan kat semua kawan aku 
kawan kawan kawan :')
mereka tempat kita berkongsi masalah selain family
se-HOT mana pun GF/BF kau, se-cantik/handsome mana pun GF/BF , bila susah tetap kau cari kawan kan ?
so, jangan lah cari member bila susah je
hargai mereka 
cari lah kawan yang mampu membimbing korang ke arah kemajuan bukan menjatuhkan
kawan juga mampu mengubah persekitaran kau
jangan hargai orang bila dia dah hilang, kelak korang confirm menyesal

kawan yang bersama kita masa kini , tidak mungkin sama dengan kawan yang ada kat luar sana
semua orang mempunyai sifat dan perangai masing masing
so, the best is always the best :)

namun, tak semua kawan kita mampu ada dengan kita bila kita mengalir kan air mata 
kenapa ek ?
hmm. entahlah.
susah nak cari kawan sejati sekarang ni. 
mereka hanya ada bila kita tengah ketawa dan bahagia.

bersyukur dengan apa yang di kurniakan Illahi 



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;