Tuesday, February 28, 2012

Family 4/5 Hamzah :')

Assalamualaikum

Pada..err bila hah kita start sekolah tahun lepas (2011) ? aduh, aku lupa pulak. nevermind lah. tak silap aku 3 January kot lah kan. time tu first day untuk tahun 2011 kami semua jejak ke sekolah setelah 2 bulan cuti sekolah. Lepas perhimpunan, kami sebagai pelajar form4 yang bakal masuk ke elektif yang telah ditentukan oleh guru berdasarkan result PMR kiteorang berkumpul untuk mengetahui tentang elektif tersebut. aku target masuk class account and still KAA (Kelas Aliran Agama). berharap punya berharap. nama pun tak berhenti henti di sebut oleh guru yang bertugas. 
tunggu nama aku keluar dan tinggal satu kelas KAA je time tu and aku berharap gila lah kan. last last nama aku takde. k aku terus takde mood. oh lupa, arab aku dapat D time PMR. mana layak dah -.- haha
then, aku dapat class Science KAB. damn ! asal aku masuk class science? errr. nama aku terselit kat 4 Hamzah. Redha jelah kan ~


mulamula memang janggal. yelah, semua kawankawan aku time form1-3 takde kat situ. yang ada semua kawan sekolah rendah yang memang dah lama lost tapi still baik lah kan . and and ada jugak member senasib aku masuk class yang sama. masing masing ban diri sendiri HAHA. lastlast diorang pun pindah. adoi -_____________- ada yang pindah class dan ada yang pindah sekolah.

aku try biasakan diri dan aku buat rayuan guru untuk tukar kelas. aku nak masuk KAA balik tapi rejected. aku tak fikir apa pun time tu asalkan aku dapat class dengan member aku yang duduk asrama tu. aku bukan batak dengan diorang tapi member kan ? lepas kena reject tu, aku pun terpaksa lah teruskan life aku di 4 Hamzah tu. masingmasing buat kerja sendiri je time tu. ada group gosip. cehh. Fitri dengan Ajiem pulak time tu sangkut kat class Bilal. account class. then, diorang buat rayuan jugak nak masuk class 4 Hamzah. nak amik science kata nya xD class feat and ajiem balik pukul 1 setiap hari. damn! memang aku selalu kena ban bila balik dari sekolah. sabar jelah -__________- lastlast, diorang pun masuk kelas Hamzah :) ada dalam 5 orang juga lah kan yang dari class Bilal move ke Hamzah. Fitri,Ajiem,Faah,Afiq and Aiman. aku dah ada geng ! xD

lama jugak nak biasakan diri dalam kelas tu :D agakagak aku dalam bukan 3-4 baru kiteorang bergerak bersama sebagai classmates. yeahh, dari sini aku dah dapat rasakan yang kiteoran ada chemistry ;D kiteorang pun rapat dan terus rapat sehingga lah menjadi sangat rapat seperti satu family sampai saat ini :') memang banyak persilisihan faham, tapi kiteorang dah besar lah weh. boleh fikir HAHA


Luq botak bhaii :D

Banyak benda yang tak pernah di buat orang ada kat class ni. haha. best jugak lah kan. memang banyak masalah yang kiteorang dah buat termasuk masalah dengan cikgu. #ituperkarabiasa xD HAHA! alaaa. masalah dengan cikgu apa je, tak siap homework. normal lah kan ? tapi bila sorang tak siap , mesti semua tak siap xD tapi tu dulu lah kan. sekarang masing masing dah berubah. penduduk hamzah ni memang banyak ragam. memang letih nak layan sekorsekor --" HAHA .


ini lah hero malaya, syazwi namanya. dan dia dah pindah ;'(

abang jambu :3


Chi-MOKK

Kami memang comel ~
Aina- LOADING ~ HAHA
Aaron Aziz ? wekkk 
Hakim,Amurul Aiman :)
Faoh :D
Aiman paling comel xD
macam M.Nasir bhaiii
kami memang penyayang ;D
JimYob, taiko class :D

elok elok guna camera aku tu --"

ini pengganti songkok. korang ada ?

aiman sangap aku ? --"

Artis-artis malaya sedang buat autograf :)

gelak tawa suka duka kita bersama . eceh :D HAHA
semoga ukhuwah kita akan berkekalan sehingga ke Jannah, insyaAllah :')








Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;