Sunday, February 26, 2012

Berubah

Assalamualaikum reader's


Sekarang ni cuti macam takde life doe. Asik keluar , online then tidur. Walaupun cuti sabtu ahad tu. Nak baca buku bukan main susah lagi. Alahai, tak tahu lah apa kena dengan aku ni. Bila tahu nak exam mula lah gelisah tak tentu arah tapi bukan nak baca buku pun. Still menghadap handphone, lappy then katil. Cukup masa keluar melepak. Memang tak berbaloi langsung masa aku. Masa yang lepas tak mungkin berpatah balik. Aku try untuk ubah diri aku jadi lebih baik. Then, this year adalah tahun terakhir aku digelar pelajar sekolah. Takkan nak berakhir seperti tahun tahun lepas kan. Aku nak buat something yang mampu aku ingat bila aku dah habis sekolah nanti.


Aku harap sangat aku mampu membanggakan parents dan guruguru aku nanti. InsyaAllah


Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;