Friday, April 8, 2011

saringan -.-

Hari ni ada saringan and and aku in charge photographer . seronok tu memang seronok , tapi memang penat lah kan . tak tipu lahh . kena pergi event ni , pastu lari ke event sana . haihh . yang best nyaa , aku boeh tengok dekat-dekat lah kan . tapi , tak perlu nak di bangga kan lahh . then , time balik tu aku tak naik bas , aku jalan kaki dengan member2 aku , intanshaqeera , kharulnazmi , syahmihakim , muhammadazim , arisyahnajah , ummihumaira and syafiqah . fuhh . sangat penat . dan dan pulak time di seksyen 19 , aku , khairul and syahmi berlari smpai jejantas . perghh ! sumpah macam nak pengsan doe -.-" menyesal pulak berlari . HAHA . takpe , tak dapat lari dekat track , dekat atas tar pun jadi lah kan ? HAHA . then  , bila dah sampai rumah aku terus cari katil and ZzZzZzz . pastu , mak aku kejut suruh bersiap pergi sembahyang jumaat . haihh . "musaffir lah , mama" -.-" lepas balik solat , syahmi call ajak pergi complex . baru angan2 nak dibuai mimpi . haihh . member punya pasal , tadehal lahh . HAHA . aku pergi dgn khairul and syahmi . pastu time nak balik mcm biasa lah lepak sekolah dulu . usha budak kawad . then , balik . . . .

okay , aku penat sekarang . tunggu orang tu online tapi bila dah online bukan nak tegur kita .
Fine lahh -.-"

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;