Sunday, November 28, 2010

sunyinya tanpa si dia :(


Hari ini dah 5 hari kteorg tak cntct . kenapa ? sbb si dia da ade new life :) sape dia tu ? Siti Norfirdaus , dye lah sahabat aku yg selalu menemani aku di kala aku susah dan senang . bila aku sedih dye menemani aku and bila aku happy dye turut bersama . but , itu cerita duluu :) skrg hidup aku sunyi tanpa temann . bila ku sedih , sape sggp teman aku skrg ? bila aku gembira , ade yg sudi bersama ku ? haha . aku sayang dye sgt2 ! bnyk gila kenangan aku ngn dye . semua cerita kami kongsi bersama . hmm . skrg aku dah tiada sesiapa . aku sedih :'( hmm . aku nk life aku yg dulu . dye dah pergi bawa diri , sedangkan aku ? kenapa dia pergi ? hmm . biar Allah dan diri ini jek yg mengetahui . aku harap sgt aku dpt brkwn dgn dye mcm dulu . airmate ku mudah mngalir ketika ingat kan dye . aku rindu dia sgt2 ! :'( dye dah berubah . . .
aku rindu sangat nk tgok senyuman dia :'(
terima kasih kerana sudi hadir dalam hidup saya :)





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;