Sunday, November 28, 2010

Sahabat dunia akhirat saya :))

 *whoot whoot . HAHA ! name adik nie Muhammad Syazani bin Abdul Raub . aku kenal dye dr form1 after aku tukar aliran biasa ke aliran agama . aku dpt kelas same dgn dye . time tu dia seorg yg pendiam . hak8 ! lawak2 :D aku pon tak tahu mcm mane kiteorg bley rapat . tiba2 jek cam sume bnda aku wat ngn dye . tahla . aku tak sedar ape2 pon . HAHA ! dye nie seorg yg gila2 ! aku mmg tak kan pernah serius bila aku ngn dye . then , dye slalu soh aku serius but dye tu gila cmne aku nk serius -.- haha ! mcm2 bnda yg gila2 kteorg da buat . sume idea dye . booo . aku budak baik ;) aku ingt lagi time form 2 , time tu tgh exm final exm . aku duduk btul2 kat dpn pintu kelas dan kelas aku tu btol2 trletak kt depan lorong laluan pelajar dan guru . so , mmg xkn pernah sunyi la kn . then , tiap kali gab smntra nk tggu exm sub lain uh , syaz slalu lepak ngn aku . ape kteorg buat ? study ke ? no ! no ! no ! haha . usha awek lalu laa . HAHA ! tiap kali ade pmpuan lalu , kteorg akn wt bunyi pfft* . tak kesah ah ape rupa awek uh . gemok , pendek , kurus , hodoh, cantik , sume kteorg bedall .  haha ! then , sometime uh Pn Shaharzad jge kelas kteorg . kteorg cm biasa jek ahh ,  meneruskan STUDY kteorg . HAHA ! time tgh buat bunyi2 pelik tu , tiba2 Miss Shaharzad terdgar dan menegur . But , dye tego syaz jek . HAHA ! dye tak prasan aku sbb aku menghadap dpn , syaz pulak menghadap tepi. . cnfrm teacher prasan kn ? Miss Shaharzad pon sound "hey syazani ! da pandai ke ? gatal sgt kacau anak dara org tu ape pasal ? da nk kawen da ? awk tu da la rendah . ade hati plak nk ngorat org" aku ngn syaz pon tergelak gila2 . but sopan2 ahh . HAHAH ! sumpah lawak gilaa . pastu syaz pon insaf smntara . pastu aku buat lagi pffft kt smeone girl yg lalu . pastu Miss Shaharzard dgar dan "syazani ! awk pergi luar skrg . pergi ngorat sume perempuan yg lalu lalang uh " . "mane ade saya buat . ajrul la teacher" (dgn nada sedih ) "saya dengar lagi , sye suruh awk berdua diri kt luar" . aku gelak smpai nk pecah perut time uhh . sumpah lawak .siann syazani . HAHA ! bukn tu jek , mcm2 lg bnda yg bodo2 kteorg buat . haha ! klau dye tak dtg skola , aku jd seorg yg pendiam . haha ! boring -.- da lame aku tak jumpa syaz . yela . da cuti kan . nk jumpa kena hangou jelaa . tp , tak tau bila . hm . btw , dye lah kawan terbaik aku . 
even , kteorg pernah bergaduh , salah paham ,kiteorang tetap sahabat :)

 kiteorg sahabat yg GILA-GILA :D
sahabat dunia akhirat !



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;