Thursday, March 1, 2012

eh ?

Assalamualaikum


Semenjak nak exam besar ni (SPM) , eh bukan semenjak. Hah.. okay lupakan. Yela, semenjak nak exam lah kan --" start form 3 parents aku hantar pergi tuition. Time tu nak PMR. Nak taknak memang aku terpaksa pergi tuition. Ingat aku suka ke pergi tuition? Balik sekolah lepak lepak then malam kena tuition. Nak makan tersekat, nak tidur sekejap tersekat. Yela waktu tuition lah waktu aku nak buat semua tu. Bagi aku tuition ni memenatkan. Dulu lah kan.. sekarang dah besar, dah kena pandai manage waktu. Kena pandai dari segi pemikiran. Semua keputusan kita akan belajar buat sendiri. So, takyah lah berfikir seperti kanak kanak dapat barbie doll lagi :) time form3 aku tuition dekat Hikmah. Secara jujurnya, memang tak best. Dah lah semua lelaki dan nerd abis. Aku nak masuk dengam diorang pun susah. Memang aku kena duduk diam diam jelah

Whatsupmengg?! -.- okay okay lupakan hikmah..


mas berlalu begitu pantas.. pejam celik , pejam celik aku dah form 4. Wow, aku dah besar lahhhh . HOHO :'D haha. Tak boleh blah seyhh xD form 4 bukan tahun honeymoon? Aku okay je honeymoon siap honeydew lagi. Haha. Takyah doe. Bagi sesiapa yang sedang berasa diri dekat form4 ni better study betul betul. Nanti korang akan menyesal. Yelah, masuk form4 korang akan ada elektif baru. Memang tak sama dengan time kau menengah rendah dulu. Mungkin ada sikitsikit jelah sama kan. Subjek form4 memang sangat keras. Lagilagi bila kau amik Course Science. Kalau ikutkan pelajar cemerlang, memang takde masa nak main semata mata nak cover study diorang ( aish, terasa aku HAHA) then, apa yang korang belajar time form4 tu adalah penyambung ke subjek form5 pulak. Senang cerita, bila kau tak cover form4 , form5 berat sikit kau nak tangkap. Tapi kalau korang yang memang jenis study gila gila tu mungkin takdehal lah kan. Okay, time aku form4, parents aku hantar aku tuition dekat Gemilang Emas Seksyen 19. Damn! Tuition apa tu ? Aduh. Kawan takde pulak. Aku ajak ajiem tuition sana jugak. Ajiem dah lama dah tuition kat situ. Dari form3. Lagi pun dekat je dengan rumah dia. Fuhh, leg bhai ada kawan :D mulamula memang kiteorang pendiam. Nak borak pun sebelah sebelah je. Haha. Nampak tak pemalunya kiteorang xD lama lama biasa lah kan. Then mula lah hurey sana hurey sini HAHA. Standard lah tu :D tuition situ not bad lah. Cikgu dia memang terbaik tapi tak semua lah. Maaf kan saya cikgu. Saya takde niat apa apa :)


Time aku form5, aku still di hantar ke tuition tu. Setia bhaii. Jangan main main. Haha. Parents aku yang register kan, aku follow je :) setakat ni study aku mampu cover kat tuition je

Kat sekolah susah sikit . Otak aku lembab sikit kat sekolah. Lagipun aku ni bukan lah pandai sangat. Masuk kelas pandai pulak tu. Takkan cikgu nak fikir aku sorang je kan? Member aku yang pandai tu confirm lah boring. Hiewhiew. Sebenarnya kalau kita nak, semua boleh jadi bak kata pepatah. ECEH xD hendak seribu daya, taknak seribu dalih. Kita dah besarkan. Boleh fikir mana yang patut kita buat dan mana yang patut tidak.


"Haiya 'alalfalah"

Mari lah menuju kejayaan

:)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;