Sunday, February 26, 2012

Sunday



Assalamualaikum

Harini dah hari ahad dah. Aku pun macam tak fikir je ada exam next week. Study sekejap lepastu keluar, study sekejap lepastu online. Haihh. Banyak betul setan keliling aku ni. Aku perlu berubah. Tak boleh lah nak terus macam ni. Banyak benda lagi subject aku kena improve kan balik especially addmath, chemist and physic. Subject yang bakal menentukan masa depan aku. Aku nak study.


YaAllah, bimbinglah aku ke arah kejayaan. Aku mampu usaha dan engkau yang menentukan segalanya. Kau lapangkan lah dada ku supaya mampu menerima pelajaran. Berilah aku kejayaan dengan segera. Jauhkan lah aku dari perkara yang mampu merosakkan hidupku. Amin 


Inl need to change

Demi Parents, demi Future aku dan demi Dia

InsyaAllah, aku akan buat yang terbaik.

Citacita ku tinggi menjulang...
Published with Blogger-droid v2.0.4

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;