Wednesday, February 29, 2012

Selamat Berjuang Kawan :')

Assalamualaikum

Nur Fithiriah
hmm. KISAS? apa tu ? oh ayam~
fith, jaga diri kat tempat orang tu. jaga perangai tu elokelok. kat tempat orang, dah lain suasana dan kawan pun lain. jangan lupa kan kiteorang kat sini. kawan kawan baik kau, terutama Intan tu. intan merajuk dengan kau sebab kau tipu kiteorang yang kau kata kau tak jadi pergi. jahat lah kau --" haha. takpe, aku faham kenapa kau tipu. lepasni tak dapat lah aku nak usha orang sidai kain lagi dah dan aku dapat usha cik Yan je HAHA. nanti CikYan dengan PakCikPauzi mesti jadi macam orang baru kahwen kan? sebab kat rumah takde anak dah. anak-anak mereka semua berjaya :'D
jiran depan rumah aku dah takde dah :'D






aku sebenarnya speechless ni tapi aku still nak update jugak
takpelah, kau faham aku kan ? aku kan seorang yg sangat takde idea bila nak bercakap ~
HAHA. 





  •  jangan lupa kami
  • jaga diri tu
  • kami doakan supaya Fith berjaya dalam apa jua bidang yang di ceburi, doakan kami juga 
  • jangan lupakan Angah ! HAHA! 
  • jangan....
  • jangan...

okay aku tak tahu dah nak jangan apa 

sumpah takde idea sekarang ni. 
sorry wehh :)



:)





Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;