Sunday, February 26, 2012

Restoran Eimas Tomyam :D

Assalamualaikum reader's

korang baca tittle kat atas tu tak ? okay okay, aku nak cerita lah ni. kejap lah. YaAllah, sabar boleh ?! ha'alah, aku tombok jugak kang --"

alkisah, 4 orang sahabat telah dijemput oleh seorang sahabat ke majlis pembukaan restoran nya di cawangan yang baru. 4 orang sahabat itu adalah Ajrul Radhi (aku), Muhammad Azim, Ahmad Fitri dan juga Aiman Syazwan dan sahabat yang menjemput kami itu ialah Cik Khairunisa . HAHA -.- 

sehari sebelum...
Niesa text feat dan aku lupa ayat dia macam mana. dah, abaikan kbye

Hari kejadian...
"Bro, bukit jelutong bro?" "orite orite" (aku pendekkan)
nak dijadikan cerita, pukul 2.30pm, ajiem amik aku pergi rumah feat. tiba tiba... Aduh! AIMAN cicir wehh !! then, jumpa aiman kat lorong padang sekolah rendah tu. bercucuk tanam pulak dia --" then , kiteorang pun lincah ke destinasi yang dirancang. nak hujan dah tu bro. weng weng weng ! tiba tiba "hujan rintik rintik, air bergelora" damn! kiteorang pun lincah patah balik. nasib baik tak jauh lagi. kiteorang berhenti di rumah feat. time tu semua dah melepas dah sebab tak dapat makan free. ajiem dah nangis dah time tu. aku okay je ~
sementara tunggu hujan yang lebat tu berhenti, aku dengan ajiem jaming kat berandar rumah feat. fuhh, nampaknya hujan makin reda. oh yeahh ! abis satu album juga lah kan kiteorang nyanyi --" then, Alhamdulillah berhenti juga! :'D time tu dah pukul 3.30pm. lapar punya pasal kena bedal juga bukit jelutong tu. yuhooooo ^^

tettttttttttttt..engage!

sampai pun, ceh bajet bukit jelutong. padahal kat TTDI je --"
nak masuk restoran tu pulak segan beb! aku lalu je semua usha. haihh, tahu lah aku handsome. jangan lah begitu pakcik dan makcik --" feat pun call niesa sebab nak suruh niesa jemput kiteorang masuk. bapak gedik HAHA. segan punya pasal lah kan. tapi Niesa punya phone aku rasa dah ke laut sebab tak angkat --" desperate segan gila tahap ayam punya pasal, call syahmi then mintak no mak niesa. sampai macam tu sekali weh. restoran tu kat depan je padahal xD feat call then mak dia suruh masuk je. serupa je takyah call weh --" haha


kiteorang masuk masing masing tengah tahan segan :3 kiteorang ni pemalu lah . awwww ;D HAHA
kiteorang datang dah lewat sangat sebenarnya, so banyak makanan dah habis :'(
tapi bapak niesa sebagai pemilik kedai yang sentiasa mahu berikan layanan yang terbaik kepada pelangganya telah mampu merawat hati kami yang luka parah akibat kehabisan makanan. kiteorang punya paling SPECIAL beb! apa yang SPECIAL nya ? hah! sabar lah. aku tak habis citer lagi dah menyampuk -.- kiteorang boleh order makanan yang ada ka dalam menu kedai tu. awwwwwwww. dah lah free semua nya, yaALLAH ;'DDD apa lagi, bantai yang paling mahal lah kan xD ini bukan ambik kesempatan, ni namanya rezeki xD aku dengan ajiem order Nasi Goreng USA. PERGHH! terbaik wehh ! >.< feat dengan aiman pulak order Nasi Pattaya Paprik Ayam. wekkk. tak best! aku ngan ajiem juga perfect! HAHA!

standard kiteorang, kalau tak gelak and buat lawak memang tak sah. memang macam orang gila ouh kiteorang. eh, bukan KITA, mereka je, aku sopan lah kan :)
BRRRRK. kenyang wehh! ALHAMDULILLAH :)

dah kenyang, BLAH lah wei. HAHA. dalam pukul 5 kami pulang dengan perut yang boroi. eh, asal KAMI pulak ?! eishh! aku sixpack --" HAHAHA .




mana aiman ni ? cicir  lagi ke ? --"
.
.
.
THE END

*aku malas ouh nak menaip. so, 95% aku ringkas kan xD



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;