Tuesday, July 19, 2011

Virus Terbaru Facebook


okay , aku nak share sikit pasal virus terbaru di facebook . sekarang macam-macam boleh terjadi . yelah kan . teknologi dah canggih . dah maju . memang tak lah kan . bila dah terlampau maju , macam ni lah jadinya . firstly , aku nak tanya kau orang . pernah tak ada orang im korang dan start ayat macam tu ? hah ! kena jaga-jaga tu . aku baru je kena . tapi nasib baik aku dah tahu dah pasal benda ni . so , aku buat bodoh je . okay , then last conversation korang dia akan bagi satu link . link tu yang menyebabkan account korang di godam (HACKS) . diorang automatic akan tahu password and email kita secara tidak langsung . so , bagi sesiapa yang dah tertekan . aku nasihatkan , segera lah tukar password . takut ada perkara lain pula yang timbul . 
so , harap korang dapat iktibar dan kalau boleh share lah kat kawan-kawan .
terima kasih :)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;