Sunday, May 29, 2011

2.30pm

semalam pergi sunway pyramid dengan kayrol and syafiq . nak tahu kiteorang gerak pukul berapa ? pukul 2.30 kat ktm . haha . syafiq lah ajak last minute . patutnya , nak pergi KL tapi masa tak mengizinkan . aku ajak syaz , dah confirm dah dia nak follow . last2 dia text aku kata KTM tempat dia takde eletrik . haha . sian dia . dia pun balik lah rumah dengan hampanyaa . HAHA . sampai sunway pukul 3.40pm . terus pergi ke TGV nak beli tiket . mula2 nak tengok cerita pirate .then beratur punya panjang , sampai lah kami ke kaunter . dan2 je kiteorang sampai cerita pirate SOLD OUT . hampeh -.-" pastu semua cerita pukul 5 keatas . memang tak lah kan . syafiq ngn kayrol tengok cerita KARAK pukul 5.45pm . tapi aku tak follow lah sebab dah lewat sangat kot . aku pergi shopping je . HAHA . syok pula shopping sanaa . aku balik pukul 5.50pm .  then , pukul 6.45pm aku sampai rumah :)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;