Thursday, April 28, 2011

Dr. Sitecamp

okaynak cerita sikit pasal kem yang aku pergi hari sabtu and ahad (23-24 April 2011) yang lepas . kem ni dijalan kan bawah Pengawas and aku di paksa pergi oleh parents aku . but , its okay aku sahut cabaran mereka . bukan aku takut , cuma aku malas . tapi , hasilnya sungguh TERBAIK  !! :D 

Sabtu (23 April 2011)
 Cikgu kata register pukul 7.30 pagi . so , kelam kabut lah bersiap semata-mata nak kejar jam 7.30 pagi tu . last last , bila sampai je kat sekolah , haram jadah . cikgu yang terlibat seorang pun tak muncul muncul . alahai , janji melayu betul . sabar jela . last , gerak pukul 8 something . terber abis lah . whatever lah kan ~
then , sampai sampai je semua hutan . bas berhenti di somewhere which is , we should walk to get in the campsite . gila ah , aku speakang bhaii :D jalan punya jalan , aku pun sampai ke tempat yang di tuju . fuhh , letih doe , bukan letih sebab apa , letih sebab nak angkut bag yang ringan ni berjalan sama . then , ada taklimat dan bagai lah kan . komandor dia , serius terbaik . macam sial pun ada juga ! HAHA ! tapi terbaik gila lah kem ni lagi lagi bila aku jadi ketua kumpulan untuk kumpulan ke-2 a.k.a FLAZER :D memang gila lah kan ? siapa kenal aku , tau lah perangai aku . HAHA . setiap event sikit pun aku tak cuak and confident gila bila buat walaupun merepek merepek . HAHA ! takpe , we try :D ahli kumpulan aku yang pendiam pun boleh jadi gila , apa kan lagi yang memang gila lah kan . first day , dah kotor gila baju and seluar sebab berendam kat dalam lumpur . err . kain pelekat aku . . . err ! cam siott . tak sempat nak bawa sembahyang , HAHA -.- then , ringkas kan cerita untuk hari first ni , ada dua psycho yang gila gila menguji minda . memang terbaik lah fasi ni buat . sumpah gempak ! cuak gila ! HAHA ! korang rasa baru korang tahu :P

Ahad (24 April 2011)

pukul 5.33 pagi aku terjaga dan ku lihat semua masih di buai mimpi . aku pun amik kesempatan ini intuk sambung kan mimpi box office aku tu . dan dan aku lelap je mata , tiba-tiba "BANGUN-BANGUN" acap bersuara . perghh !!! panas tak panas lah kan ! errr , bengang punya pasal , aku terus kejut budak form one yang masih mamai . HAHA . padan muka xD bangun bangun , aku pergi berus gigi je , gila apa nak mandi dalam keadaan sejuk . dah lah aku kurang lemak . lagi lah , cari pasal betul . haha . berus gigi , then bersiap untuk solat subuh :) then , jalan lah aktiviti yang telah di tetapkan . harini lagi bnyk main lumpur then mandi sungaii . terbaik gila lahh :D haha ! then pukul 4 otw balik . sampai sekolah pukul 6 something sebab hujan . 

p/s : aku malas nak tulis panjang-panjang . so , siapa yang join camp ni je tahu .
Assalamualaikum :)




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;