Monday, February 21, 2011

sabar jela :')

hmm . sabar jela ajrul . dah memang nasib kau kena mcm nie . apa yg kau miliki , msti ade yg masuk . ape yg kau sayang , msti ade yg celah , ape yg mmbuatkan kau bahagia , msti ade yg tak tenang . hmm . 
aku tak paham lah sikap dengki mendengki nie . 

dan  . .
semalam , aku telah melakukan satu perkara yg mmbuatkan diri ini jatuh semula :'(
asal la aku dgar balik suara dia ? asal la aku text dia lagi even nak wish Birthday ?
hmmm . 
luka yg kini sudah sembuh , parah kembali . aku semakin rindu bila saat terdengar suara dia ddlm telefon . sebak aku di buatnyaa . aku hanya mmpu berlagak seolah aku sdg bahagia ketika bercakap . tapi , sebalik nyaa . . . .
then , selepas aku tgh sakit tu , ade jek pihak yg buat report pasal ni , pasal tu (pasal kau la)
lagi tak kuat aku . sumpah aku menyesal gila :'(((
better aku digelar kejam sbb tak wish bday kau dr aku terseksa kembali macam ni . .

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;