Saturday, January 8, 2011

nikmatnyaa cuti sekolah nie xDD



semenjak masuk form 4 ni , sume da lainn dr segi pembelajaran and school . dah tak se-excited past year utk belajar and pegi sekolahh . cam bosan jek pegi sekolah sekrg . hmm . entahlaa . tiap hari bila pergi sekolah , first thg yg terlintas kat otak aku "bila la nk balik" HAHA ! alaaa . bila waktu balik pun , bukannya aku terus balik rumahh . melepakk . tu yg best tuu :DD haha . hari yg paling aku tggu ialah hari cutii . aku nk tidoo and online jekk . haha . da jd habit daa . mcm harini laaa . pas subuh , smbung tido . bangun kul 10 . mmg takla
kann . tgokla aku tido kul bpe lak smlmnyaa . kul 4 baru tido , sibok dgn laptop jekk . hak8 ! xDD pastu , bangun2 basuh stokin and terus carik laptopp . haha . ape nk jd laa kan . mandi pon kul 2 dsbbkan kemaruk sgt ngn facebook and blogg nihh . alaaa . bkn ade sape2 mmbe aku yg best2 onlinee ponn . buang masa jekk -.-" pas mandi , solat then smbung lagi aktiviti aku tu . haha . mmg aku pon tatau da nk wtpe kt umh niee . lgpon , wktu sbtu ahad jek aku ley wat cmtu . time2 sekolah da tak ley daa . thts why aku guna kn kesempatan yg ada tu dgn sebaik mgkin . HAHA ! bosan kn ~ then , aku bhnti skjap smpai pas solat asar , sambung balik . haha .

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;