Tuesday, January 11, 2011

Today is Tuesday :)

never say never to school xD tade maksud pape ponn . haha .
wahh . makin lama , makin bnyk lak homework . tu yg best tu . HAHA . best la sgt kan -.- tape . homework jek kott :p then , addmath and math pon da makin mencabar . perghhh . seriuss , topik kali ni betul2 kena guna otak to solve itt . ingt bole calculator tu cam senang jek . sekali , guna calculator pon ade formula . amik kau . haha . mmg pening ahh . tp , setakat ni , aku still tak mengalah lg ah ngn addmath tu . mksdnyaa , aku tade pape masalah lg ah kn and still bole jwb ngn 'cool' jek ;DD tatau ah next time cmne . HAHA xDD

kul 12.30 tghri tadi ade meeting rumah sukan . this year , tade star doe rumah Bendahara -.- nak harap kan aku sorg , susa la weihhh -.- HAHAHA . serius , aku tak berminat nk join ape2 sukan tahun nie . da la ade semput siput seputt aku niee . nasib baik tak terukk :DD thts why laa , aku tak berapa aktif dlm sukan nihh since darjah 5 . klau tak , semuak aktiviti aku masuk . tadehal la wehh . aku star laa . haha . this year aku nk usha awek2 berlari jekk . nk jd photographer tok roadrun niee . heee . cuci mata seyhh . HAHA . aku tade la seteruk tu kann . still waiting someone laa . da tade perasaan da kat org lainn . hati aku tu ade kat orgg tuu . tah sejak bila tah dia amik and after dia simpan , aku mmg tade perasaan pape kat org lain except her . sayang gila seyh kat dia . even aku just syok sebndiri . hmm . eh2 . lari topik lakk ! haha .

semenjak mmbe aku , kharul nazmi accident haritu , setiap petang kteorg lepak rumah dia . melepak sambil melawat . semalam(isnin) aku ngn syahmi gi mcd nak beli smthg tok kayrol . then , dah alang2 kt mcd tu kan , kteorg ape lg , melahap la kan ! da la lapaa . haha . tp , mcd tu da cm kantin sekolah dah . bukan ape , aku slalu lunch kat mcd jekk hari2 . dah naik muakk daaa . haha . pasni lepak kfc pulak laa . selalu geng2 kteorg jela lepak umh kayrol tuu . umh kayrol pon da cmk umh kteorg sndiri . ley online , makan , GOSIP , memekak . tak malu seyh . mak kayrol pon da sekepala ngn kteorg . HAHAH

esok ade PMD , rasa nk ponteng sekolah jekkk -____-
benci seyhh Program Masak Dodol nihh . haihhhh . tak perlu la kan wat program mcm ni bagai . mmg tak la kan kalau ade budak2 fly (bukan aku) . haha . aku da tade lg ahh buat bnda2 yg tak berfaedah tuu . dr aku fly , baik lepak bilik IMEJ and online ^^

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;