Thursday, January 6, 2011

hari yang ceriaa ^^

arrrgghhh ! ngantuknyaa . sejuk pulak tu sbb hujan kat luar sana . sekolah punya pasal , bangun jugakk -____- cm biasa ahh , siap2 then terus pegi sekolah .

harini aku balik kul 12.25 :D bapak best syiall bila cikgu takde nih . HAHA ! mmg kelas aku da mcm kat U da . bila cikgu ade , belajar . bila takde , balik laa :D alaa . klau dapat kuar awal ponn , bukan terus balik . BISTRO duluu . cm biasa . haha . aku lepak ngn syahmi jekk , sbb kayrol balik kul 1.45 and feat pulak tak dtg sekolah . 5-10 minit pastu baru azim datang . then , tgh lepak2 tu syahmi terperasan 'kakak' Husna ! haha ! dtg sekolah bukan nk gtau . pastu , sombong lak tu . haihh . aku ngn syahmi pon pegi kat dia . mengutuk dia depan2 . HAHAHA . jahat syiall . dia amik ape tah kat sekolah td .

then , tgh2 lepak kt BISTRO tu , feat text aku and ajak gi mcd . lambat la feat , syahmi da ajak dulu la . haha . feat dtg sekolah ngn suar jean and t-shirt sukan sekolah . pastu , ape lagi ? gerak laaa . sblum kuar sekolah tu , kteorg lepak pondok sekejap . cm biasa ahh . gelak GELAK gelak dan GELAK . haha ! fithriah ngn intan katanya nk balik dul , tuka baju . pastu diorg dtg mcd . okay :)



otw , ke mcd tu . btol2 nk lintas jalan terserempak ngn mak aku yg dlm perjalanan nk hantar adk aku ke sekolah . adeyhh . abis laa akuu -____- pastu , aku pun balik laa umahh . otw , nak balik tuu , terserempak la ngn mak aku lg sekali . mak aku soh naik kete . then , masuk2 jek mak aku tnya , ''nak beli kasut tak?'' "bole jugak . tp , balik dulu laa . nak tuka baju" . balik2 , terus tuka baju and follow mak aku gi beli kasut kat bata jekk . then , aku gerak mcd .

perghhh ! sumpah aku cakap , memang mcd tu kteorg punya ! suara kteorg jek yg kedengaran ! HAHA ! org mcd tu cnfrm bengang gila babi . dgn buat sepah nya lagi . haha . best doee !! dah la lame lak kat situu ! memekak lagi ! pasang lagu kuat2 ! jerit sana , jerit sini ! lari sana , lari sini ! HAHAHAH ! heaven doe xDD
ramai lak tu mmbe2 aku yg join sekali . dari kul 2.30 smpai kul 5 kteorg kat sanee . mmg tak la kann . HAHA ! azim pulak jadi cikgu kpd fia and intan . cm bodoh jekk . nk ajar math konon xDD hak8 ! lawak gila . HAHA !

inilah kami yg comel2 belaka ;))

otw , nak balik , lain pulak citernyaa . haha . msg2 dgn beg sekolah . ade lah makhluk ALLAH ni yg punya la gatal tgn nyaa . elok2 org da zip beg tuu , dia pegi bukak senyap2 . pastu , gelakk . mmg takla kan Angah Lacio ? siottt doe kauu xDD HAHA ! pastu , sume bengang . msg2 carik mgsa ! haha ! mmg sume beg kena bukak ahh kan . then tgn angah nie pelik sikit , dia pegi amik daun pastu masukkan dlm beg yg dia da bukak zip tuu . haha . carik pasal siall. aktiviti membuka zip yg dicipta oleh Angah Lacio ini berakhir ketika kami berpisah utk pulang ke rumah . apak kauu xDD HAHA !

hari ini hari apa ?
hari ini , hari yang ceriaaa ^^
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;