Monday, December 20, 2010

armani vs bonia :D

armani vs bonia :) kenapa dgn armani ? kenapa pula dgn bonia ? hah ! aku nak citer la nie . nampak tak spek hitam yg aku and my mum pakai uh ? tu la armani and bonia . time nih bapak aku nk tuka spek . dia nk tuka cermin yg ape tahh . smbil tu nk check mata kt kdai Optical , PAS . smntara bpk aku ngn org kdai tu ngh bebel2 psl spek , mak aku pon gi mrayau-rayau cari spek . cari punya cari "hah ! mama berkenan dgn spek tu" haha . aku pon dok usha skali ngn mak aku "aish . tu spek laki la" "mane ade , kn spek perempuan tu . tgok bingkai dia" . aku tak puas hati , haha ! tu spek laki gak (padahal aku pon nak) heee . mak aku pon pggl org kedai uh mntk keluar kn spek yg mak aku berkenan td . then mak aku tnye "nie spek laki , ke perempuan?" "nie spek perempuan , kak" adeyhh -.-" haha :D harganya rm8++ but ade discounts . then tgh tgok2 tu , mak aku nmpk satu spek lg , bonia lak . mak aku pon mntak tgok . tgh tgok2 tu , mak aku try laa kn . aku pulak try yg aku kata spek laki uhh . then , dan2 pulak kakak aku kuar phone amik gamba . pose ahh kat kedai uh tanpa rasa segan dan silu atau ngilu . HAHA ! yg bonia uh just rm4++ and ade discount gak . then , try try usha cermin , belek sana belek sini , mak aku pon bgtau bapak aku yg dia nk beli spek armani tu . lama gak mak aku pujuk bpk aku . haha ! "ma , adk pon nak" "bang , ajrul pon nak" bpk aku pon ckp kt aku "kau nak , papa beli kan yg rm10 jek" -.-" haha . mak aku pon terus pujuk dan memujuk . last2 dpt . mak aku nk yg armani tu . haha . time uh kakak aku check mate skali , yelaa . kn dia rabun . check2 , power dia brtmbh . so , dia pon buat spek baru . adeyhh . aku pon nk gak check mata . check2 , last2 aku pon rabun . but , power aku sikit jek . so , better tayah pkai spek . mnyusahkan dan aku ta sukee -.-" lame gak kteorg kat kdai uhh . da nk dkat mghrb baru balik . mak aku begitu gumbira la dpt spek baruuu -_____- HAHA !
spek mak aku tu , aku yg rasmi kan dlm kete . HAHA !


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;