Sunday, November 28, 2010

prefect :D

gamba nie diambil ketika jamuan pengws yg lalu (11/11/2010) . aku suka gamba nieh . gamba ni menunjukkan kami sangat ceria ^_^ . haha ! yg tengah tu , cikgu disiplin yg paling garang but ati dye lembut sebenarnya , Pn Rohana :) pernah ke aku kena marah dgn dia ? uish ! tayah citer laa wehh -.- bkn stakat kena marah , kena rotan , sume uhh aku da rasee . haha . sebab ape aku kena marah sume tu ? sbb aku buat sala laa . HAHA ! so , ape yg Pn Rohana , benda yg betul kn ? :D tp , dia baik gila ngn kteorg . even kteorg nie boleh dikatakan sebagai PENGAWAS BERMASALAH , tapi dye slalu mendorong kteorg . mula2 dye marah , then dia nasihat . aku slalu kena pggl dgn dye . sbb ape ? dye nak bercerita laaa . seronok rupanya dgn Pn Rohana nih . hehe . kdg2 , Pn Rohana ni jd kaunselor aku . selalu dgn seorg lg guru disiplin , Pn Kamisah . perghh ! dua2 ckgu disiplin nie rapat ngn aku dan tidak dpt di nafikan mereka sgt baik . aku dah aggp diorg cam mak aku :) diorg selalu ambik perhatian kat kami ( 4 cupak ) . but , Pn Kamisah , da tade tahun depan . beliau telah dipindahkan ke PPD :( adeyhh . sedih ah gakk . but , nak wat cmne kn :)

  • Ajrul Radhi
  • Muhd Azim
  • Ahmad Fitri
  • Muhd Amirul 
HAHA ! inilah kami , 4 cupak :)
kami pengawas yg baik sebenarnya ;DD

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)

;